pátek 30. května 2014

Nova radost


Moje nova radost...
a ac mam radosti s detma spustu,tak jako kazda z vas..nas..si proste musime delat jeste ty jine,takove nase..chapete me.
Nemuzu se vynadivat..florentsky kos,chcete li kvetnik..jak je libo..























                                                                     Katka



8 komentářů:

  1. Kači chápu a moc! Já si včera donesla rozkvetlé šípky a vypadají jako malé růžičky:) Dělají mi radost. Hezký víkend. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ufff..hi..hi..tak v tom nejsem sama,..ale ted vazne,myslim,ze radosti neni nikdy dost,tak proc si je nedoprat at uz v jakekoliv forme,ktera nam je umoznena.Kvitky sipku musi byt krasne..doufam,ze nafotis Luci.Pa a krasny vikend i tobe.Dekuji za navstevu

      Vymazat
  2. Katka nádhera, ani som nevedela, koľko krásnych výrobkov tohto štýlu je. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka dekuji,ano,je jich pomerne hodne,touzim jeste po mise ci etazerk jako ma Vladenka a Michaellka nebo stojanu na magaziny.Katka

      Vymazat
  3. Kačko,stojan na deštníky je krásný a s těma nádhernýma pivonkama ještě víc!Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat,taky jsem si rikala,ze by to mohl byt stojan,ale uprime se obavam ze vyska destniku by jej preklatila,takze spise jako provizorni vaza do ktere dam sklenici ci mensi odpadkovy kos nebo kvetnik,kam by se musela dat i misticka pod puvodni kvetinacek,kazdopadne vyuziti se meze nekladou...dekuji .Katka

      Vymazat
  4. To je krása! Moc se mi líbí barvy květníku, ta tyrkysová je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko dekuji a mas pravdu..florentske veci si doslova ziskaji srdce.Taky jsem nadsena ze krom klasicke zlate ma nadoba i uzasnou svetle tyrkysovou..pa a dekuji za krasny mail a balicek jeste jednou.Katka

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.