středa 26. března 2014

Velke malickosti


A opet jsem tu..temer ke konci prac.tydne s necim,co me za par dni udelalo radost a verte,ze to jsou male velke veci..nekdy to napr.je vskutku velky a nadherny a pro mne dokonaly vysneny kus nabytku a nekdy..jindy ..i treba jiskricky v ocich mych deti na projizdce ci fajn prozita ranni rychlo kavicka.










Do trochu opomijeneho,ale prekrasneho kameninoveho ramecku jsem obmenila vypln a to jak jinak nez hned obrazek RA



Krasavec..a to na druhou..dalsi shabby chci regal ..tentokrate v barve dreva a tentokrate do me kuchyne..tady uz v plne priprave...








Nase temer kazdodenni mini vylety na kolech..deti je proste miluji..i kdyz dnes vyjimecne Eli s odrazedlem










Ja si proste ranni kavicku ci caj umim vychutnat a je uplne fuk,ze je na stojaka a treba ji piji cele dopoledne









Neodolala jsem aplikacim v mem novem telefonu a trochu vam rozradostnila den po vzoru mile Vivianky




    Dekuji..dekuji vsem za zvysujici se pocet navstevniku..strasne me to dela radost a tim casteji mam chut prispivat ze sveho zivota.

                                                       Krasny slunecny den..dny
                                                                  Kati

16 komentářů:

  1. Ahoj Kači, dětem se teda vůbec nedivím. Kolo či odrážedlo bych brala hned:) Také se poohlížím po jarní módě... Já, která má svůj šatník převážně černý jsem zabrousila do motivů květin a velkých (to slovo velkých bych ještě podtrhla) barevných květů a baví mě to. Nevím sice na jak dlouho, ale jeden či dva kusy se v šatníku neztratí:)) Hezký den Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny den Luci...vsak ja bych jela na kole klidne s detma,jen by jsem je pak nemohla moc korigovat a preci jen maji nekdy jeste maly ulet,hi.hi...To slysim moc rada,ze jdes do romantickych kvetinovych vzoru,kdy jindy s nimi zacit nez prave na jaro nebo leto,taky mam par halenek a dokonce i sukenku s drobnejsimi.Preji krasny slunecny den.
    Kati

    OdpovědětVymazat
  3. Renat..dekuji za komentik,omylem jsem ho vymazala tak odpovidam samostatne.Regal byl puvodne v barve prirodniho dreva svetleho,coz neni moc shabby barvicka,i kdyz jsem ji take v nekterych bydleni tohoto stylu videla.Ja se ale rozhodla pro tmavsi odstin barvy dreva a ac to na fotce neni moc videt ma i patinu a to ne malou,tak si myslim,ze to pekne zapada.Kazdopadne mam v planu i patinu sedou ci jemne modrou,ale to az se me tato omrzi..myslim vsak ze odstin dreva neni v shabby nejak dany,spise jde o to aby to byl vskutku masiv.Preji krasny den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo patina vidět je,já myslela pastelovou,víš?Jinak shabby to je, jen ta tmavá na fotkách tolik nevynikne,asi až bude celý nadekorovaný-těšim se!Renata

      Vymazat
    2. No pastelovku jsem uvazovala bud tu modro,jak jsem psala,nebo spise sedo modrou a nebo take zelinkavou,ale to spise jen patinu a u toho bileho.Fakj ale je,ze az budud chtit zmenu mohu vsedodelat ci predelat,kazdopadne planuji nejake dalsi skrine a skrinky ala RACHEL,takze tam se krapet s pastelkami vyradim..dekuji Renatko,pa.

      Vymazat
  4. Jazminka..dekuji za komentik..ja s kavickou moc necestuji,,to bych ji pak nemusela najit,hi,hi...ale ted mam nove oblibene misto prave na Prairie regalu v kuchyni.
    Mej krasny a slunecny konec tydne.
    Doufam,ze se ti tacy ode mne budou libit.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Katka, ten rámik ma dostal, je úchvatný!! Veľmi sa mi páči aj tvoj regál, hlavne ten biely je perfektný. Pekný deň ti prajem:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ramecek je Clairie a Eff,,tuto znacku miluji a mam ho jiz docela dyl z obchudku v nasem meste,jen v nem byly drive fotografie,ktere uz byly takovy vysisovane od slunicka.Bila je proste klasika ktera nikdy neomrzi,takze chapu.
      Take preji nadherny jarni den..dnes opravdu krasny.
      Kati

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí obrázek!Každodení výlety jsou super:-)Odrážedlo u nás také vedlo:-)Hezké dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujiii..ja proste musim chodit ven s detma kazdy den..nemohla bych jen byt doma a nehybat se,citim se pak hrozne kdyz je jeden nemocny a jsme doma,mam rada pohyb..a ten si pri behani za detma uziji..krasne slunickove dopo Verusko.

      Vymazat
  7. Káťo, to je zase krása u Tebe :o)
    Moc se mi líbí rámeček, je takový zajímavý... A těším se až bude nový regál "zabydlený" to bude teprve nádhera :o).
    Užívej si s dětmi krásné dny, vypadáte všichni moc spokojeně a tak to má být!
    Děkuji za milé pohlazení v podobě Tvého článku ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denis...ty jsi tak mila,ty ani nevis jak potesis.
      Regal uz je luxusne zabydleny a moc se me libi,ze tentokrat je naplno prakticky ale zaroven stale shabby a stylovy..krabicka na dozy podle RA,vintage a romanticke nadobi nebo treba sada sklenicek od Romanky z obchudku.
      Ja moc dekuju za tve navstevy a uzasne a povzbuzujici komentare k dalsimu vkladani.

      Vymazat
  8. Káťo to je krásný rámeček a regál taky, nádhera!!! Krásné dny!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko dekuji,ramecek je Claire,jak mivas i ty tu znacku a regaly jsou proste zlaticka,kdyby jsi videla jak uz jsem ho v kuchyni prakticky zaplnila.
      Uzivej jaro.

      Vymazat
  9. Teda, regálek se mi líbí moc a Tvé vychutnávání čaje ještě víc! Inspirovala jsi mě s tím rámečkem, chtělo by to doma změnu a mohla bych začít u obrázků ;-). Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko dekuji,neni nad to mit presikovneho kamarada,doma lze vyrobit preci jen neco jednoducheho.Barevnejsim obrazkem se nekdy mistnost ci kout uplne obmeni a rozzari,proto jsem tak nadsena u tebe kapkou ruzovounkych akcentu.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.