neděle 26. května 2013

Muj zahradni romanticky ponk



Slibovane fotecky z meho maleho zahradniho kralovstvi jsou tu.Jiz je letne naladen a nadekorovan,aby se me tam nejen krasne delalo,ale aby byl i poteseni na oko,vzhledem k tomu,ze na nej je videt jiz od vchodovych vrat.
Ano,jedna se o muj pracovni stul,nebo li ponk na zahrade.
Miluji zahradu a miluji praci s kvetinami,at jiz rezanymi ci sazeni a presazovani truhlikovych,kvetnikovych ci primo do zeme.
A tak jiz v pri stavbe domu muj mily myslel na to a tusim,ze prvotni napad neco takoveho zridit byl od nej.
Vlastne zadni zed a postranni jsou puvodni,byl tam stary pristresek a ostatni je s citem dodelano a doladeno,co se tyce stavebnich uprav.













Na nafoceni me donutily prekrasne zavesky ze lnu,ktere me usila Klarka a me se ucelil tak nejak ponk a vsechny potrebne vecicky se v policich schovaly











Nyni je plny kvetin,jak jinak a vse samozrejme ze zahrady,myslim,ze neni duvod udelat si to krasne jen doma











Stare tramy,vypinace a zasuvky,nebo ucelove,ale stylove naradi,vse musi ladit,ale nenucene











Kvetinova doza presidlila ven a nesmi chybet spousty dalsich kvetin jako ranunculus ci ruzovo fialkove chryzantemy











Policovy regalek byl puvodne do kuchyne,ale nakonec jsem si rekla,ze chci mit krasne veci i venku















Ven na ponk nelituji ani krasnych ruzickovych uterek ci plastickeho staroziteneho kalichu











Jemne ruzove kvitky se me na nekolika kerich letos krasne rozrostly a prekvapily me svou krasou











Samozrejme nesmi chybet ani patinovy truhlik a muskaty opet v jemne ruzove





Ani na svicky nezapominam,tentokrate me sem ladi nova prekrasna se zapalkami,je to darek od mile Klarky,Klary moc ti dekuji






Svazek ze zahradky,dnes na tema ruzovy a fialkovy,je uzasne,co na zahradce vse kvete





A tady zas jine lila kvitky,opet ze zahradky stejne jako prekrasny belostny serik























Pivonky,me letosni prvni,to je kapitola sama pro sebe..krasa a dokonala vune v jednom na nasi zahrade











Drobne ruzicky tentokrate v merunkovem odstinu,i kdyz tuto barvicku nemusim,sem se myslim hodi











Musela jsem vam z noveho vydani uzasneho magazinu VAKRE nalistovat tuto dvojstranu























Male dedictvi a poklad po tatkovi,o jeho predcasnem odchodu jsem se nezminila,nejsem ten typ,co by truchlil takto verejne,ale moc mu dekuji za poklady,ktere nam zanechal





Vytouzeny olivovnik v levandulovem kvetniku,nejdrive me zdobil vchod,nyni je se mnou u ponku





















V neposledni rade prekrasny Prairie povlacek od Klarky,je uzasna,vyrobi me co me na ocich vidi,nebo spise vi,co si preji

















Budu se snazit i v lete vice ukazovat krasy nasi zahrady,terasy,venkovniho grilu a kuchyne,napr.stolovani nebo nejake prostreni na terase,proste uzivejme si leto.Vzdyt podzim a treba zas delsi zima nas pak na dlouho uzamknou s focenim doma,tak vyzivam i vas,kdo ma zahrady,pojdte vsichni ven a podelte se.

                             Preji krasny zb.nedele a zacatek pracovniho tydne

                                         Katka
 
 
 
 
 

39 komentářů:

  1. Káťo, ten ponk je úžasný ... moc krásné fotky jsi ne dnešek připravila. Po studeném víkendu a promrzlé noci ve stanu, moc hřejivé ...
    Krásný zbytek neděle ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verus,moc ti dekuji,ja jsem za nej stale take moc rada,akor,kdyz jsem v minulem bydleni sazela truhliky doma.A mas recht,fotecky sice nebyly foceny o moc dni drive,ale bylo jeste slunicko,tak jsem snad ozivila tu siiilenou zimu.Preji krasny zac.prac.tydne.

      Vymazat
  2. Kačenko,teď mi úplně spadla brada :-) ...vše jsi tak nádherně sladila a doplnila...no úžasný...moc se mi na ponku líbí dřez a baterie...ta je úžasná...dále i poklady od tatínka,talířky a hrníčky jsou moc krásné...měj se nádherně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee,to jsem rada Klary,ze se ti tak ponk libi.No to vis,ted vypada asi nejlepe,kdyz vse tak krasne zacina kvest a vlastne cele leto bude,uz se moc tesim,na dalsi kvetinove dekorace,ktere me zahrada nachysta jako loni a treba i na bylinkove foceni.Preji krasne pondeli.

      Vymazat
  3. Katko moc zdravím,tvůj pracovní ponk je úžasný!Ano,proč mít nazdobeno jen doma i venku se nádhera krásně vyjímá.Obdivuji a těším se na další venkovní fotky.Naše zahrada se po kouskách rodí a tak moc ráda načerpám inspiraci.
    hezký nový týden.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verko,moc ti uprime dekuji,jsem stastna,ze se vam vsem tolik libil a za uzasne reakce.My v lete opravdu travime temer veskery cas venku,tak by bylo smutne si to tam neudelat krasne.Urcite brzy zas fotky ze zahrady budou,nesmim zapomenout ani na studnu a treba i nejaky piknik.

      Vymazat
  4. Moc krásný venkovní pracovní koutek :-) Tam se určitě úžasně relaxuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,moc dekuji za komentik,jsem rada,ze jsem potesila.A ano,i kldyz vetsinou neodolam a spise tam neco delam,moc me to bavi.

      Vymazat
  5. Katuš, parááda:-)). Krásný ponk i misto, které jste pro něj vybrali. Moc povedené. Ta cihlová zeď je tvůj poklad! Krásný večer.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verusko,dekuji,misto se mu tak nejak samo nabizelo,ale uz jsem mela jasnou predstavu,kde bude tak trochu i te zitkove zahradky pro deti,tak ponk musel byt u ni,je to prakticke na omyti jahudek ci mrvicky pro deti.Zed je vlastne puvodni mix stare opuky,ze ktere se drive hodne stavelo a pvodnich cihlicek.Krasne ranko.

      Vymazat
  6. Katko,to je nádhera,vůbec nevím co mám vyzdvyhnout,protože je to prostě celkově krása. Tak teď už jen lepší a slunečnější počasí,ať si to co nejvíce užijete! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,moc te zdravim,jsem nadsena tvim komentarem.A mas pravdu,snad se nevyplni predpoved,ze takto ma byt cely cerven,to bych si ponk uzila az o prazdninach.

      Vymazat
  7. Kati, je to nádherné, takový koutek bych si také jednou přála. Kytiček a k tomu ještě překrásných máš spoustu. Jen teď ještě to počasí, aby člověk při takovém relaxu venku nemusel mrznout ... :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alco.moc ti dekuji,i ja bych ho prala kazde,kdo ma rad zahradu.A to jeste nejvetsi varka kyti bude teprv kvest,jak ja se tesim.No,pocasi dnes destive je opravdu des,ale ja verim v lepsi zitrky.Moc dekuji za mily koment.

      Vymazat
  8. Kati, tak tento kútik Ti naozaj závidím. Dokonalé miesto na všetko. Na drobnú prácu, na relax a hlavne všetko oku lahodiace. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej,ano,koutek je opravd uzasny,nevim ted uz ani,jake by to bylo bez nej,kde bych mela vsechny sve zahradni potreby a hlavne kde bych si kyticky presazovala.Dekuji

      Vymazat
  9. To je překrásný, jistě nejen pracovní, koutek :-)
    Už se těším na další sondy do zahrady. Kéž bychom se u nás jednou taky dostali do fáze "máme tu krásně, velké úpravy netřeba, zbývá jen si užívat" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak Baro,koutek je takove moje i zahradni utociste.Vsak neboj,my se sice na zahradu vrhli celkem najednou,ale i tak sazim kazde jaro a podzim,i kdyz to uz je spise relax.Dekuji ti za komentik.

      Vymazat
  10. Ahoj Katko, přiznané zdi z cihel prostě nemají chybu a venkovní ponk zrovna tak. Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Margit,me se prevazne libi ta stara opuka,kdyby jsi videla puvodni baracek,ktery,nam sice neslouzi na bydleni,ten byl temer cely z opuky,no krasa.A ponk je postaveny take z puvodnich cihel a drevena deska je samozrejme take ze stareho dreva.Dekuji,jsem rada,ze se ti libi.

      Vymazat
  11. Páááni tak to je luxus a můj sen, jen nevím zatím kde. Káti vymazlené do posledního puntíku.
    pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee,Zuzko a to ty by jsi si ho snad zaslouzila jeste vic s tvym zahradnicenim a prekrasnou zahradou.Moc ti dekuji,
      Mej krasne dny.
      Katka

      Vymazat
  12. Nádhera, moc mne zaujal truhlík s patinou - hned zítra začínám plést. Krásný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,vitam te na blogu,no jo,tak jestli si umis uplest,tak to jsi sikula,ja proste nemohu mit doma ten plastovy,i kdyz je s miskou praktictejsi.Preji pekne pondeli.A dekuji.

      Vymazat
  13. Jako vzdy je u tebe plno krasy.Moc hezky venkovni koutek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ella,jsem rada,ze jsi u me zpet,taky jsem rada,ze se ti u mne stale libi.Dekuji

      Vymazat
  14. Fuha, tak toto je nádielka romantiky ako hrom. Mať takýto kútik na chalupe, tak sa tam premiestňujem o 7:00 na rannú kávičku a už ma odtiaľ nikto nedostane, nádherný kútik. Zariadené tak akurát, aby to nebolo zbytočne preplnené, všade prírodné materiály, priznané trámy, staré tehlové múry, aaaach. Myslím, že ti ho tu vychvália do nebies všetci :) A áno, prosím si viaaaac zo záhradky. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Renat,to vis,kvetiny ze zahrady delaji sve a to si pritom vem,ze zaklad ponku je vcelku strohy,venkovsky a samy prirodni materialek.No uprime mam i fajn terasku,tak vetsinou si kavicku pijeme tam.Ale preci jen,ponk je jen me kralovstvi.A ano,jsem nadsena za tolika pozitivnich reakci a natesena,jak ho pro vas treba priste nafotim zas nejak jinak,s novymi kvety a treba na tema bylinky ci levandule.Neboj,jen co vysvitne slunko a vratime se z dovolenky.Pa

      Vymazat
  15. Máš krásně upravené pracovní prostředí. Tiše závidím s jakou láskou a elegancí to máš upravené.
    Opravdu je z toho cítit láska se kterou to děláš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,to je moc mily komentik,opravdu,asi to fakt delam s laskou a strasne me to bavi a hreje u srdce.
      Moc ti dekuji,tva slovicka me taky zahrala,neskutecne si jich vazim.

      Vymazat
  16. Ach, krásný koutek, vážně jako ze žurnálu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bella,moc ti dekuji,to je skutecna poklona.Krasne pondeli

      Vymazat
  17. Kači, to je nádhera! Byla jsem tu včera na skok, ale dnes jsem si to musela prohlédnout znovu a pořádně. Mnoho krásných detailů! Ta bílá polička vypadá super, krásně kontrastuje s cihlovou zdí. A ten krásný porcelán, mám moc ráda růžičkový vzor :-) A zase se potvrzuje, jak květiny dokáží neuvěřitelně změnit a pozvednout celý prostor. Ono by to bylo krásné i tak, ale ty květiny stejně... přidávají život, něžnost, ženskost. Moc se mi tvůj dnešní příspěvek líbí! Baví mě na fotografiích hledat stále něco nového, nové maličkosti, kterých jsem si předtím nevšimla :-) Já jsem si teď zapomněla foťák doma a pojedu tam až za 14 dní, takže nemůžu nic přidávat na blog :-( velká škoda, koupila jsem si krásný talíř s miskou a svíčku... no snad někdy :-) Měj se moc hezky a budu se těšit na příště, papa S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko,stejne jako ty si prohlizis me prispevky,nebo alespon tento vicekrate,tak i ja si ctu tve krasne komenty take alespon dvakrat.Nejde totiz jen o to,ze jsou delsi,ale je z nich citit skutacny zajem a vasen o styl,ktery mame tak spolecny.Vis,ja si vazim kazdeho,ale kdyz nekdo napise treba,,,krasne..tak jsem za to samozrejme rada,ale tvuj doslova clanek komentare je pro me jako oceneni a to se zlatou medaili a pugetem ruzi k tomu.Je znat,ze ocenujes tve oblibene blogy a opravdu se mazlis nejen se svymi prispevky,ale i s ctenim jinych,ktere se ti libi.A musela jsem se pousmat,i ja hltam detaily u mych oblibenych blogu a prochazim si je v klidu a nejmene dvakrate.To same i tvuj,tak to mne mrzi,ze ted dyl nevlozis,ale zas se budu tesit.

      Vymazat
  18. Katko, jedním slovem - krááása! Máš vymazlený, nádherný romantický "pracovní" koutek ... tak se kochám... Hezké dny, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,moc ti dekuji,jsem opravdu rada,ze se ti prispevek libi.A jsem rada za kazdou kochajici se ctenarku,proto to vse delame,ze??Pa

      Vymazat
  19. Krása stíhá nádheru a já se zase musím smát, jak máme obě stejné věci- to na nás mám strašně moc ráda, že máme tak podobný vkus, protože mám pocit, že mi někdo hrozně moc rozumí- ty! :-) Konkrétně je to olivovník- mám úplně stejný a taky jsem po něm toužila dlouuuho, ten prostě ve french-nordic stylu nemůže chybět a navíc mi dělá velkou radost, když se na něj podívám :-) Posílám mnoho pozdravů!

    OdpovědětVymazat
  20. Katko,
    opravdu krásný venkovní koutek !
    také by se mi takový líbil, snad jednou,...

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherný ponk, Katko !! Bílá a starorůžová, mezi stylem Provence a Anglie, olivovník a pivoňky ... co dodat? Takový bych brala hned a všema deseti ;-)
    Zdravím z Provence

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.