středa 17. dubna 2013

Prvni dojem



Tak jako me maminka od mladi vstepovala,ze dojem o hostitelce si udelame dle toalety ci sporaku,v jake je udrzovan cistote,tak jsem ziskala casem pocit,ze stejne tak zalezi pri prichodu hosta na tom,jak je vzdusna a pekna vstupni mistnost,hala ci chodba.
Proto u mne bezne najdete dekoraci a kvetiny prave tam,bud na stare zrenovovane bile kartotece s patinou,nebo na kulatem stolku po prababicce pritele.















Vim,Velikonoce jiz nejsou,ale sklenena mlecna vajicka nejak nepodlehaji pouze par dnum svatku











V pozadi muj novy poklad,orig.obrazek v prekrasnem zlatem zdobenem ramecku











Jsem presouvac a proto vyaukrovana zidle je premistena z obyvaku do haly











Fialove ruze jsou dokonale a i kdyz fotka nezabere presny odstin,i tak vypadaji nadherne










Doufam,ze mate krasny tyden,zitra mame s pritelkynemi nejake nakupy,tak se tesim,co vam noveho predstavim z ulovku.

                                                  Pekny konec tydne
                                                          Katka

13 komentářů:

  1. Kačenko,hala vypadá super a je fakt,že první dojem dělá hodně...růže se mi moc líbí...ale ta skříň se šuplíčky nebo je to komoda? Tak ta je naprosto úžasná...užij si dnešní nakupování...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klary dekuji,moje predstava byla mit prostornou vstupni halu,kde to nepreteka svrsky a botama a to se me splnilo vzhledem k prilehle druhe satne.Ta kartoteka,to jsou vlastne stare drevene suplata,ktera se pouzivaji na slozky i nyni,jen v plechovem provedeni a me se vzdy libila ta stara verze a kdyz jsem ji v bazaru uvidela,musela byt ma,ovsem puvodni,hneda verze byla trochu v zoufalem stavu.

      Vymazat
  2. Krásna skrinka a k tomu ešte aj pamiatka. Čo sa týka prvého dojmu, o tom WC viem, ale o šporáku tak to je pre mňa novina. Idem ho hneď pozrieť :) Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den Leni,vitam te na svem blogu
      a opravdu ti dekuji za mily komentar.Kartoteka prosla renovaci a nyni slouzi vsechny supliky na prevazne detske doplnky a bundicky.Jinak ja ti ani nevim,kde to moje maminka vzala,ale mozna si to brala podle sebe,ze ona sporak mela vzdy leskly a vydrbany a v dobe kdy si o sklokeramice mohla nechat zdat,to byl nekdy kumst.Dnes je to se sklenenou plochou sranda.
      Preji ti take krasne dny a tesim se na dalsi navstevu
      Katka

      Vymazat
  3. Skříňka je nádherná,i když já mám ráda jednoduchost a méně věcí a obzvlášť v předsíni-to kvůli Feng-shui,jestli ti to něco říká..A vajíčka už bych teda sundala,hodily by se místo nich spíše jarní květinky-vždyt máš velkou zahradu ne tak už ti určo kvetou :-) A Kačí ty fotíš s bleskem nebo bez?Přijdu mi fotky takové divně osvětlené?
    Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Misko,skrinka,no spise skrin ala kartoteka je opravdu pro mne neskutecny ulovek a ver,ze tim,ze je to jediny vetsi kus nabytku,tak hala opravdu ve skutecnosti plna nevypada a diky prirodnim barvam a bile,krom dzbanu,ktery je tam jen po dobu kvetin,vypada opravdu vzdusne.Samozrejme ze Feng shui me neco rika,to asi dnes temer kazdemu z mladsi generace ale nebudu predstirat,ze jsem nejaky znalec,ale vim,ze preplacanost at uz v jakekoliv prostoru,hlavne treba odpocinkovem jako je loznice,je nevhodna,takze asi co nejmin tech nasich serepeticek,ze??,,hi,hi..Vajicka jsou opravdu stroha a me neevokuji pouze par dni Velikonoc,ale cele jaro je pro mne pocatek noveho zivota,tak proto..
      A co se tyce blesku,tak s tim uz dlouho nefotim,mozna je to svetlem z velkych dveri z jizni strany zahrady.
      Zkusim priste novy fotacek,treba to bude lepsi,dekuji za radu.Preji krasnou dovolenou.

      Vymazat
  4. Kačenko, a mi se to líbí :-) Michalka píše o jednoduchosti, jejda, to nevím, co si musí říkat u mých fotek :-D Já tam mám toho vždycky až moc, ale nevadí:-))) Dle Feng shui má být myslím hlavně volný prostor "uprostřed" místnosti, od okna ke dveřím třeba, aby mohla proudit energie čchi, ale stejně je hlavně důležité, aby se člověk v místnosti cítil příjemně:-) A nepochybuji, že u tebe doma je krásně! Skříňka je moc krásná! a ta "stěhovavá" židle je úžasná! A hlavně se mi líbí takový ten "mini skleník" - nebo copak to je? Vypadá to krásně! Měj se zatím pěkně, papa S.

    OdpovědětVymazat
  5. Simonko,moc dekuji za prizen,ano,myslim,ze kazdy mame doma spoustu dekoracnich predmetu pro radost a napr.i shabby je zrovinka dosti zdobny a pro nekoho az bordelarsky styl,ale proste jak pises,pokud se nekdo citi prijemne,tak je jedno,zda je to vintage styl,nebo kapku zamecky,nebo to ci ono...Ja mam o Feng i knihu a tam to veru vypada uplne jinak nez na nasich vsech utulnych blozich,tak ti nevim...
    Kazdopadne ti dekuji za pochvalu domova a kartoteky a podporu,i kdyz ja jsem rada,kdyz nekdo napise i kritiku,sama chvala je az nekdy divna,ale nekdo kritiku neunese,pro me je to zajimave zpestreni a vzdy se zamyslim.
    A ano,je to sklenik a bezne se do nej davaji nejen kyticky v kvetniku,ale i ruzne dekorace,napr na Velikonoce nebo Vanoce.
    A treba me se libi jen tak prave jednoduchy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, já to neberu úplně jako kritiku, spíš názor a líbí se mi, že i když se nám všem líbí shabby styl, tak u každé z nás to vypadá úplně jinak :-D Mně jednou profesorka, která mě vedla při učitelské praxi, v naší povídací chvilce řekla: "Simonko, můžu vám něco říct? Vy jste se měla narodit v jiné době nebo už jste tam určitě byla"... ona měla taky zálibu ve starožitných věcech. Mě to potěšilo, protože to cítím stejně :-D A je to zvláštní, mi se vždy moc líbil jednoduchý nordic styl a sledovala jsem hlavně takové blogy, ale když jsem si zařizovala pokoj, tak to dopadlo úplně jinak a je pravda, že je to u mě dost zámecké, zajímavé :-) Mám k té zdobnosti určitý vztah, který mě v konečném důsledku vždy nějak ovlivní...Tak a omlouvám se, za dlouhý proslov. :-) A k těm fotografiím, je pravda, že Michalka fotí moc krásně a má to vždy hezky nasvětlené. Já mám s focením někdy problém, protože u mě v pokoji, i když mám balkon, je dost tma, takže fotky musím vždy zesvětlovat a pak už to není úplně ono. To by byl také zajímavý příspěvek, jak kdo fotí, ale chápu, že je to i určité tajemství, jak těm fotečkám dodat takový jako šmrnc. Tak už končím :-) Měj moc krásný víkend, Kači!

      Vymazat
    2. Ale me by vubec Simonko nevadilo,at se tomu rika nazor treba,ze se furt nechvali,nebo kritika,ja jsem i za to moc rada,protoze se rada zamyslim a at uz uznam,ze mel dotycny pravdu nebo ne,tak si treba rada necham poradit,pokud je to odbornik.A je super,ze shabby a treba vintage se da suprove kombinovat s vice styly.
      Jinak to bylo moc krasne a zajimave,co ti ucitelka rekla.
      Ono je jedna vec,o cem clovek sni a realita pri zarizovani je jina.To clovek uz dela dle pocitu a srdce a vyhraje opravdova laska k dannemu stylu,jako u tebe.
      Strasne se me libi,jak si nehrajes na to,ze mas cely dum,ci byt v tomto stylu,ale jsi ke vsem uprimna a davas k nahlednuti vse i to,co by jsi chtela mit jinak a presto si to ozdobis ci predelas podle sveho.
      Napr.tva koupelna a jidelna.
      Za proslov se vubec neomlouvej a pokud mas FB a mas chut,tak me pisni adresu a muzem si popovidat na chatu.
      Ohledne foceni,ono se dobre foti detaily,jako naaranzovane jen kousky stolu ci koutku,ale cela mistnost treba,kdyz je osvicena sluncem z jizni strany,to pak je kapku horsi.Svetlo je super,ale nesmi to byt moc prime a prudke ze slunicka,ale to neovlivnime.
      A ohledne foceni davala Renatka prispevky a ta ma uzasne fotecky,tak mrkni.

      Vymazat
  6. Katko, moje maminka k tomu právě ten vstup do bytu či domu přidávala :o)
    Myslím, že můžeš být klidná, vaši hosté budou nadšeni.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,asi je to preci jen rozsirenejsi pocit o prvnim dojmu pri vstupu.
      Melo by tam byt nejen cisto a prostorno,ale myslim,ze i utulno treba se stolkem,zidli na posezeni pri cekani a urcite i nejake dekorace,aby host nekoukal do prazdne zdi.
      Moc dekuji za pochvalu,opravdu se hostum u nas moc libi.
      Preji krasny vikend.

      Vymazat
  7. kati krásny vstup do domu a krásne privítanie hostí. Hneď sa musia u Vás cítiť príjemne. Andrea

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.