pondělí 18. února 2013

Navrat zpatky


Krasny zasnezeny den,
tedy alespon u nas.
Tak jsem si nejak rekla,ze je nacase priblizit vam nas obyvacek s jidelnou i jako celek a ne jen po kouskach a po koutkach,aby jste videly,ze stylovy mame i nabytek,zdi ci podlahu.
A jak jinak vam ho ukazat,nez v jeho pro mne nejcistsi a nejjednodussi forme,ke ktere se vzdy po Vanocich a treba i Velikonocich rada vracim zpatky.
Jsem zas rada,kdy muzu uklidit ty vsechny serepeticky a je zas bydleni ciste,ve svetlych tonech a tak trochu severske a tak trochu Francie ala Provance.
A jeste vam musim ukazat jakou jsem dostala krasnou kyti od pritele k Valentynu.















I kdyz k svatku zamilovanych mozna patri cervena,me dostanou jedine odstiny jemne ruzove az bile,pritel me moc dobre zna













Obyvacek jsem se snazila nafotit postupne dokola,aby jste si udelaly jakoby virtualni prohlidku,ale jen jako












Vzhledem k sedym kamenum a drevenym tramum si muzem dovolit pak vse ostatni bile,tim se prostor vyvazi,ohradka u zdi byla vytvorena jak deti zacali lezt













Ja fakt nechtela vetsi telku,ale pritel me presvedcoval,ze kamenny vyklenek pak nepujde zvetsit az nas doba elektroniky predbehne a to ma pravdu





Cely prostor se zvetsi a jidelni stul odsune k oknu,az dame pryc bilou patinovou ohradu pro deti ktera ma 2x2 metry






Tak trochu orientalni dreveny tacek s tak trochou orient barvickami svicek,kazdopadne me jiz evokuji leto a me obcas bavi si zaexperimentovat












Ruze z minula jsem musela alespon trochu nafotit na jidelnim stole jeste jednou,jsou tak krasne se spoustou svicek.








Pro dnesek vse,dekuji moc za navstevu a doufam,ze jsem vam opet trosku zprijemnila mrazivy den.

                                           Pa Katka





 
 
 
 
 

24 komentářů:

  1. Krásný den Katko,u nás sněží a fakt na mě padla deprese,moc bych si přála aby už vykouklo sluníčko.Vaše bydlení je úžasné!Květiny nádherné!Fotky pohladí duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobe take pekny den Verus preji,to ja mam padajici snih za okny docela rada,tak nejak si vychutnavam domaci teplicko a diky prosklene stene v obyvaku je to nadhera.Takze ja si i unor umim uzit.Moc dekuji za pochvalu bydleni,vsak to take byla fuska vse promyslet do detailu.To koupit pekne kyti to uz je brnkacka proti tomu.Jsem rada,ze te prispevek potesil,kvuli tomu to delam.

      Vymazat
  2. Kati, krásne a štýlové. Ja sa už teším na jar, keď prevlečiem sedačku zo šedej na bielu. Uvidím ako to udržím v čistote s tromi mačkami, z ktorých jedna chodí i von. Krásna kytičky v ružových farbách. Ja červenú tiež moc nemusím. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej,dekuji moc,vsak ty doma to mas take doladene a stylove.To zni zajimave mit dve barvy potahu,to my mame taky sice,ale ten prvni uz je na vyhazov.No,macky nebo deti,myslim,ze to mame podobne,hi,hi.Kyticky nesmi chybet a jak jinak nez jemne.Dekuji za komentik.

      Vymazat
  3. Katko, to jsi nás tedy opravdu rozhřála ! Je to útulné a krásné bydleníčko. Moc zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit,tak to jsem moc rada.A ano,diky jakoby venkovskemu nabytku a patine vse pusobi i prez vetsi mnozstvi kamene utulne.Taky te zdravim,mej se a dekuji za navstevu.

      Vymazat
  4. Káťo, nádhera! U nás by on řádka asi neměla šanci, kluci by v ní nevydrželi ani náhodou, musejí řádit všude:-D. U nás to teda vypadá spíš zimně, od rána průběžně sněží:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,dekuji,no vsak neboj,u nas uz zaklapka na ohradce postrada smysl,ale je fajn,ze si tam nechavaji hracky a nejsou roztahane po celem obyvaku.Jinak tady taky snezi,ne moc ale v kuse a docela fouka.

      Vymazat
  5. Kačenko,tak to byla krásná podívaná ...z předešlých fotek jsem si myslela,že máš veliký obývák,ale teď jak se tak dívám asi tak veliký nebude...no ale určitě větší než ten náš:-)...moc se mi líbí to obložení z kamenů...ale nejroztomilejší je stoleček Eli a Matyho...přeji ti krásný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klary,dekuji,no my mame myslim obyvak velky,jen do nej nyni kvuli velke ohradce,ktera je u okna,zasahuje jidelni stul,mame spojeny obyvak s jidelnim koutem,nebo proste s jidelnou a pak je tam jeste ten relaxacni koutek se sofa,takze myslim,ze dost velky na uklid,hi,hi,nekdy pomerim.Kameny stejne figuruji i na zahrade a stolecek pribyl nedavno na svacinky.

      Vymazat
  6. Ahoj Katuško, dostala jsi krásnou kytici:-)))
    A obložení z kamenů by můj muž těžce záviděl:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,moc ti dekuji za mily komentar,pokud nekdy planujete kamenne zdi,doporucuji nakup primo z lomu,to jen takovy tip,ale to by jste asi museli vzit trochu vic kaminku.Ale je to dobra izolace.

      Vymazat
  7. Zdravím Katko! Waw! Díky , že jsi nás nechala nahlédnout do svého krásného domu, nejprve pochvala muži za krásnou květinu , moc se mi líbí! A bydlení máte moc krásné, ten šedý kámen je v interieru opravdu zajímavý a chci se zeptat na podlahu, je dřevěná a bílá, jaké jste použili dřevo a barvu? Uvažuji o tomhle řešení do patra, ale trochu se obávám jestli se nebude bílé dřevo odírat? Jo a dětičky mají moc pěkný výběh :-))). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci.Neni vubec zac,vsak od toho jsem si blog zalozila,aby jsem treba mohla inspirovat ci potesit kazdou z vas,co ke mne rady chodite pokoukat.Priteli pochvalu vyridim,ale myslim,ze zasluhu na tom ma i pani prodavacka majitelka.Jsem rada,ze se ti nase bydlenicko libi.Kamen jsme kupovali opravdu ve velkem primo v lomu,v obchodech to v tomto mnozstvi nemelo cenu vucu cene.Podlaha je drevena,neumela by jsem si uz predstavit imitaci a ano je bila,ale jakoby ne upne kryci bila,chtela jsem jakoby vynechat posledni vrstvu,aby byl naznak nasedle,ale opravdu minimalne.Drevo je dub,pro svou tvrdost,myslim,ze jine druhy dreva nejsou vhodne,cokoliv by spadlo,udelalo by dolik.Barvu nazev zjistim od pritele,natiral to sam.Barva se urcite neodira,maximalne kdyby jsi jo tvrde drela necim tvrdym.Pa

      Vymazat
  8. Vyladěný, příjemný pokoj a překrásná kytice, Katko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc dekuji,vzdy me znova potesi chvala na sladeni.
      Preji krasny slunecny den.

      Vymazat
  9. Katka tvoje bývanie mi učarovalo. Neviem kde sa to vo mne berie, ale milujem trámy a v obývacej izbe u Vás sú nádherné a vôbec nepôsobia rušivo, naopak krásne vyniknú. Kombinácia tmavého dreva a bieleho nábytku je tak štýlová, mám to rada. Biela sedačka, ešte že poťah je snímateľný (ak sa nemýlim), pri deťoch je to asi veľká výhoda (ja som ho už musela čistiť od fixky). Ďakujem za krásne pokoukáníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat,tak to moc dekuji.Ja take mela v tramech jasno,chtela jsem je kam jen jdou,takze vsude,hi,hi.A na bilem stropu jsem je chtela zamerne.No,ono to drevo vlastne neni tmave,ale takove stredne orechove barvy a to miluji.Sedacka je kremova smetanova,a staci tak vyprat jednou za cas,ale spise sedaci casti nez operne.Na tmavem by zas byla videt bila spina,to vidim na cernem kocarku.Ja dekuji za mily komentik.

      Vymazat
  10. Vše už určite bolo povedané aj za mňa, tak len stručne: máš to doma krásne, Kačenko! Všetko je jemne a vkusne skombinované, biele kusy nábytku krásne presvetlili priestor a tým ubrali aj ťažobe, ktorú by mohol vytvárať kamenný obklad. Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko moc dekuji,me se doma take moc libi,ale vim,ze ne kazdemu toto bydleni padne do vkusu.Ale stale si myslim ze s bilou,smetanovou a kremovou se neda nic pokazit a on nakonec ani ten kamen neni tak tmavy,spise stredne sedy s bilymi zihanci,takze bez nej by to tu bylo take strohe.Pekny den.

      Vymazat
  11. Hezký večer Katko, kytičku jsi dostala opravdu nádhernou :-))
    Obýváček máte moc hezký a útulně zařízený, trámy a kamenný obklad - úžasné.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den Marti,dekuji za pochvalu kytice.
      Jsem radamze se ti obyvak propojen s jidelnickou libi,vzdy me to moc potesi,preci jen se taky trosicku snazim,aby vse pusobilo utulne a pritom stylova a nepreplacane.
      Katka

      Vymazat
  12. páni!nádherna, bílá pohovka, růže <3

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.