pondělí 7. ledna 2013

Soutez u Klarky

Krasny pocatek pracovniho tydne,
tentokrate jen na skok,ale s necim moc dulezitym,o cem jiste vsichni vite,ale presto musim upozornit,protoze tato soutez stoji za to.
Na stale uzasnejsim blogu me kamaradky Klarky
http://klara-ma-belle-maison.blogspot.cz/
najdete pod timto odkazem prekrasnou Giveaway
http://klara-ma-belle-maison.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html

a mozna to zni jako fraze,ale ceny me fakt dostaly,asi proto,ze je to presne muj styl a jeste jsou delane s laskou.



Ceny jsou naprosto neodolatelne



Tak nevahejte,i kdyz na jednu stranu,kdyz zavahate tak me se zvysi sance,hi,hi,ach,jak ja by jsem chtela ten treti balicek.

4 komentáře:

  1. Kačenko,ty dokážeš opravdu člověka rozesmát:-)...ano ano zatím máš velikou šanci a svůj vysněný balíček můžeš vyhrát:-)...jinak zatím tu pošta ještě nebyla...tak uvidím zda se jim to někde nezatoulalo...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. No ale Klarko to je vazna vec,ja po te vyhre opravdu touzim a opravdu mas uzasny blog a pokud nevyhraji,tak te stejne poprosim a svicinek si u tebe objednam a basta,sakra,tak kde se ten balik toula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko,náš pošťák "Pat"se někde zatoulal,ale balíček mi konečně přivezl,písla jsem ti mailík...Kačenko,STRAŠNĚ MOC TI DĚKUJI je to NÁDHERA... no však uvidíme...zatím je účast malá tak se ti zvyšují šance...uvidíme jak bude mít šťastnou ruku naše Kačka...měj se překrásně a ještě jednou ti DĚKUJÍÍÍÍÍÍÍÍÍ...papa K.♥

      Vymazat
    2. Je,taky u vas frci asi postak Pet,ze??To jsem rada,ze konecne balik mas.Jsem moc rada,ze se ti darecky k Vanocum i kdyz opozdene,libi.Neboj,vsak ona se ucast v soutezi jeste zvysi az s tim budes mit pracicku.Kazdopadne by jsem byla z tve vyhry nadsena.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.